بطری پت فروش

بطری پت فروش

بطری پلاستیکی از محبوب‌ترین ظروف در صنعت بسته بندی به حساب می‌آید. به دلیل بالا بودن متقاضیان در خرید این ظروف فروشگاه های زیادی در زمینه ی تولید و فروش این بطری ها فعالیت می‌کنند. حال اصلی ترین سوالی که برای مشتریان و تولید کنندگانی که برای بسته بندی محصولات خود به بطری نیاز دارند پیش می‌آید: کدام یک از فروشگاه ها در زمینه ی بطری پت فروش مناسب‌تر هستند؟

یکی از اصلی‌ترین ارکان‌هایی که باید در زمان خرید هر نوع محصول پلاستیکی به آن دقت کنیم کیفیت کالا می باشد. برخی از فروشندگان برای کاهش قیمت اقدام به ارائه محصولاتی بی کیفیت می نمایند. که این کار می تواند در بلند مدت موجب کاهش رضایت مشتریان و در نتیجه ریزش آن‌ها شود.

مجموعه ی پلاستیکی با سال‌ها تجربه در زمینه ی تولید و فروش انواع محصولات پلاستیکی تمام نیاز مشتریان را شناخته و می تواند به بهترین نحو به آن ها پاسخ دهد. تمام اجناس موجود در فروشگاه پلاستیکی دارای قیمت مناسب و کیفیت عالی می ‌باشد. برای استعلام قیمت و یا ثبت سفارش با شماره ی درج شده در صفحه تماس بگیرید.

کاربرد بطری پت فروش

بطری‌های پلاستیکی در صنعت بسته بندی از محبوب‌ترین ظروف به حساب می‌آیند. بطری پت در سایز ها و اشکال مختلفی تولید و روانه ی بازار می‌شود. شما می توانید با توجه به نیاز خود هر بطری که نیاز دارید را خریداری کرده و محصول مورد نظر را در آن بسته بندی نمایید. برای مثال:

عطری ها در بطری های نیم لیتری و یا یک و نیم لیتری برای بسته بندی انواع عرقیات استفاده می کنند. عطاری ها می توانند با توجه به نیاز خود در سایز های مختلف و همچنین به تعداد دلخواه این بطری ها را خریداری و استفاده نمایند. همچنین برخی از عطاری ها دارای دستگاه روغن گیر هستند. برای بسته بندی روغن های تولید شده نیاز به بطری دارند.

بطری های با سایز کوچک مانند: بطری ۱۰ میل، بطری ۶۰ میل، بطری ۴۰ میل مناسب برای بسته بندی انواع روغن مالشی است. روغن مالشی مانند: روغن آرگان، روغن بادام تلخ و … از قیمت بالایی برخوردار است. به همین دلیل برای فروش بهتر باید آن را در بطری های کوچک بسته بندی نمایید تا دارای قیمت معقولی شود.

بطری پت فروش در ایران

آیا قصد خرید بطری پت و یا هر محصول پلاستیکی دیگر را دارید؟

نمی توانید در شهر خود یک فروشگاه که دارای محصولات متنوع و قیمت مناسب است پیدا نمایید؟

مجموعه‌ی آراد پلاستیک برای رفاه حال مشتریان و ارائه‌ی بهترین محصولات به تمام افراد اقدام به فروش محصولات در سراسر کشور نموده است. شما می توانید در هر کجای این سر زمین پهناور که هستید تنها با یک تماس سفارش خود را در فروشگاه آراد پلاستیک ثبت کرده تا در کوتاه ترین زمان تحویل بگیرید.  محصولات ارسال شده برای مشتریان دقیقا مطابق با سفارش مشتری بوده و هیچ گونه مقایرتی با سفارش ثبت شده ی شما نخواهد داشت.

انواع درب بطری پت

درب‌های مختلفی برای کاربردهای گوناگون تولید می‌شود. برای مثال:

درب فیلیپ تاپ برای انواع مواد شوینده، روغن های مالشی مثل بطری روغن بابونه و … مورد استفاده قرار می‌گیرد.

درب اسپری‌ای برای انواع مواد ضد عفونی کننده، عطر، خوشبو کننده هوا و … مورد اتفاده قرار می‌گیرد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.