بطری 60 سی سی روغن نارگیل

بطری روغن بابونه

روغن های گیاهی دارای خواص متنوع و زیادی هستند. به دلیل داشتن خواص زیاد انسان‌ها همواره از این روغن‌ها را برای مصارف گوناگون استفاده می کنند. شرکت های روغن گیری و همچنین عطاری‌هایی که روغن گیاهی تازه مانند روغن بابونه می‌گیرند برای بسته بندی و فروش این محصولات پر خاصیت و پر طرفدار به بطری نیاز دارند. شما می توانید بهترین محصولات پلاستیکی مانند: بطری روغن بابونه، بطری ادویه و دیگر کالاهای پلاستیکی با کیفیت درجه یک و قیمت مناسب را در فروشگاه آراد پلاستیک یافته و خرید نمایید.

شما می توانید سفارش خود را در تعداد زیاد و به صورت عمده در این مجموعه ثبت کرده تا در کوتاه‌ترین زمان تحویل بگیرید. از دیگر مزایای خرید از فروشگاه آراد پلاستیک می توان به خرید غیر حضوری اشاره کرد. برای انجام خرید عمده و یا تعداد کم می توانید با شماره های درج شده در صفحه تماس گرفته و ثبت سفارش نمایید.

۰۹۱۰۸۷۵۷۵۸۵

قیمت روغن و بطری روغن بابونه

روغن های گیاهی برای مصارف مختلفی استفاده می‌شوند. برای مثال: روغن آفتابگردان، روغن ذرت، روغن کنجد به عنوان روغن خوراکی برای طبخ غذا و یا ریختن در سالاد مورد استفاده قرار می‌گیرد. برخی از روغن های گیاهی دارای خواص درمانی بوده و به صورت موضعی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

روغن های خوراکی که در حجم های ۵۰۰ گرمی تا ۲/۵۰۰ گرمی بسته بندی شده و به بازار ارائه می‌شود اما برخی از روغن های گیاهی که به دلیل های مختلفی به صورت موضعی مورد استفاده قرار می‌گیرند دارای قیمت های بالایی هستند. به دلیل قیمت های بالای این روغن‌ها معمولا در بطری های کوچکی مانند: ۶۰ سی سی، ۴۰ سی سی، ۱۰ سی سی و … بسته می کنند تا قیمت آن‌ها برای مشتریان به صرفه شود.

اگر قصد خرید بطری‌های پلاستیکی با کیفیت عالی و قیمت مناسبی را دارید می توانید با شماره های درج شده در صفحه تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت نمایید.

فواید روغن بابونه برای پوست و مو

روغن‌های گیاهی زیادی در بازار وجود دارند که هر کدام دارای خواص گوناگونی بوده و برای مصارف مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرد. روغن های بابونه در موارد مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای مثال: اگر روغن بابونه را به صورت مرتب بر روی جای زخم، آکنه، جای جوش مالش دهید باعث کاهش و از بین رفتن آن می‌شود.  همچنین این روغن ها برای درمان و کاهش درد افرادی که دارای: روماتیس، آرتوروز، سردرد و … هستند مفید می باشد. شما می توانید با استفاده ی موضعی از روغن بابونه به درمان و کاهش درد سرعت ببخشید.

درب بطری روغن بابونه

معمولا برای بطری روغن بابونه از درب های گوناگونی استفاده می کنند. برخی از درب های پرکاربرد در این زمینه شامل:

۱- درب فیلیپ تاپ: این درب‌ها به دلیل نوع طراحی و شکل ظاهری که دارند می توانند محتویات درون خود را به صورت کنترل شده خارج نماید که همین مسئله باعث سهولت در استفاده نیز می شود.درب های فیلیپ تاپ با داشتن کاربرد آسان از محبوب‌ترین درب های پلاستیکی به شمار می آیند. این نوع درب ها برای بطری های شوینده بسیار کاربرد دارند.

۲- درب قطره چکان: این درب‌ها محتویات درون خود را به صورت قطره ای خارج می کنند که باعث می شود بهترین گزینه برای درب بطری‌هایی با روغن‌هایی که برای مو استفاده می شوند باشد. زیرا استفاده از روغن برای مو باید بسیار کم باشد تا از چرب شدن مو جلوگیری شود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.