ظرف شفاف ۵۰۰ گرد

فروشگاه آراد پلاستیک با مدیریت آقای بازگیر را می توان یکی از بهترین فروشگاه های محصولات پلاستیکی دانست. متنوع بودن محصولات موجود در فروشگاه و همچنین قیمت مناسب و کیفیت عالی سبب شده است این مجموعه مورد توجه مشتریان زیادی قرار بگیرد. محصولات موجود در فروشگاه پلاستیکی شامل: ظرف پنیر، ظرف شفاف ۵۰۰ گرد، بطری ۶۰ میل، بطری پت شامپو، درب بطری فیلیپ تاپ و …. می باشد.

اگر قصد خرید هر گونه محصول پلاستیکی را دارید می توانید تنها با برقراری تماس سفارش خود را ثبت کرده و در کوتاه ترین زمان تحویل بگیرید.

برای استعلام قیمت و یا ثبت سفارش با شماره ی درج شده در صفحه تماس بگیرید

نحوه ی انتخاب ظرف شفاف ۵۰۰ گرد

ظروف پلاستیکی از جمله وسایل پر کاربرد در زندگی روزمره انسان ها به حساب می آید . این ظروف که امروزه عضو جدایی ناپذیری از زندگی بشر به حساب می آیند و باعث سهولت در بسته بندی و نگهداری خیلی از محصولات اعم از خوراکی و غیر خوراکی می باشند، با این حال ضرر هایی نیز داشته و برای مصون ماندن از این ضرر ها باید رعات چند نکته را جدی بگیرید که در ادامه آن ها را شرح می دهیم:

نکته: این نکات برای بسته بندی مواد غذایی کاربردی بوده و اگر قصد خرید ظرف پلاستیکی به منظور بسته بندی محصولات غیر خوراکی دارید رعایت این نکات ضرورتی ندارد.

۱- ظرف انتخاب شده فاقد ماده ی سمی BPA باشد.

۲- دارای نشان سیب سلامت و تاییدیه بهداشت باشد. زمانی که یک ظرف پلاستیکی دارای نشان سیب سلامت باشد یعنی برای بسته بندی مواد غذایی کاملا مناسب و امن می باشد. سیب سلامت معیار خوبی برای انتخاب ظرف هایی که برای بسته بندی مواد غذایی است می باشد.

۳- از ظروفی برای بسته بندی مواد غذایی استفاده نمایید که ساخته شده از پلاستیک نو باشد. زیرا ظرف ساخته شده از پلاستیک بازیافتی دارای مواد سمی و مضر برای بدن انسان بوده که با وارد شدن آن به خوراکی می تواند سلامت را به خطر بیاندازد.

نکته: بازیافت، یک صنعت بسیار مهم و با ارزش می باشد که باعث می شود پلاستیک کمتری به محیط زیست وارد شود. ظروف پلاستیکی ساخته شده از پلاستیک بازیافتی کاربرد های زیادی دارند و بسیار مورد استفاده قرار می گیرند و تنها مناسب بسته بندی مواد غذایی نمی باشند.

 

قیمت ظرف شفاف ۵۰۰ گرد

قیمت مناسب و کیفیت بالای محصولات از مهم ترین فاکتور های یک فروشگاه برای جذب و نگهداری مشتری می باشد. مجموعه ی پلاستیکی با چندین سال سابقه ی درخشان در زمینه ی فروش محصولات پلاستیکی همواره سعی دارد این ویژگی را رعایت نماید، که خوشبختانه در این زمینه موفق نیز بوده است.

شما می توانید هر محصول پلاستیکی که به آن نیاز دارید را با کمترین قیمت و همچنین کیفیت بالا از فروشگاه آراد پلاستیک خریداری نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ی درج شده در صفحه تماس بگیرید.

 

خرید ظرف شفاف ۵۰۰ گرد

برای خرید از مجموعه ی آراد پلاستیک می توانید از دو روش خرید حضوری و غیر حضوری اقدام نمایید. خرید غیر حضوری به شما این مکان را می دهد که با صرف کمترین زمان و هزینه بهترین وسیله را انتخاب و خرید نمایید. هر گونه کالای خریداری شده از مجموعه ی آراد پلاستیک مطابق با کیفیت اعلام شده برایتان ارسال می شود و هیچ گونه مغایرتی بین سفارش و کالای ارسالی وجود نخواهد داشت.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.