تولید بطری پلاستیکی مواد شوینده

تولید بطری پلاستیکی مواد شوینده

تولید بطری پلاستیکی مواد شوینده

رعایت بهداشت یکی از اصلی ترین علل جلوگیری از بیماری های ویروسی و واگیردار است. برای مثال: در چند سال اخیر با شیوع بیماری کرونا همه ی ما به اهمیت استفاده از شوینده ها پی برده ایم. در واقع به همه ی ما ثابت شده شستن دست تا چه اندازه می تواند از انتقال بیماری جلوگیری نماید.

شرکت های مختلفی به منظور تولید انواع مواد شوینده در این بازار پر رونق با یکدیگر رقابت می کنند. تولید کنندگان برای بسته بندی کردن محصولات خود به بطری پلاستیکی نیاز دارند. مواد شوینده به دلیل داشتن فرمولاسیون خاصی که دارند باید برای بسته بندی آن ها نیز از بطری های مناسبی استفاده کرد.

اگر شما برای محصولات شوینده خود نیاز به بطری پلاستیکی دارید و یا جهت خرید انواع محصولات پلاستیکی با کیفیت و قیمت مناسب هم اکنون میتوانید با شماره های درج شده در صفحه تماس بگیرید و ثبت سفارش نمایید. محصولات پلاستیکی موجود در این فروشگاه شامل: بطری پلاستیکی درب دار، ظرف خرما، ظرف پنیر و ….است.

۰۹۱۰۸۷۵۷۵۸۵

کاربرد تولید بطری پلاستیکی مواد شوینده

بطری های پلاستیکی در سایزها و کیفیت های مختلفی تولید می شوند. تولید کنندگان می توانند با توجه به محصول تولیدی خود بطری پلاستیکی را انتخاب و خریداری نمایند. همانطور که می دانید مواد شوینده در آزمایشگاه های شیمی تحت فرآیندهای شیمیایی مختلفی تولید می شود. این مواد های شیمایی با توجه به موارد مصرفی که دارند برخی بسیار قوی و برخی ضعیف هستند.

برای مثال: مایع شوینده دستشویی به دلیل آنکه مستقیم با پوست دست در تماس است و همچنین به منظور تمیز شدن دست ها ساخته شده دارای فرمولاسیون ملایمی بوده تا به پوست آسیبی وارد نکند. در مقابل مواد شوینده ای مانند رسوب زدا و سفید کننده که به منظور تمیزی محیط ساخته شده اند دارای قدرت بالایی هستند که می تواند به پوست انسان آسیب وارد نماید. تولید بطری پلاستیکی مواد شوینده

کاربرد تولید بطری پلاستیکی مواد شوینده بسیار گسترده است. به جرئت می توان گفت تمام مواد شوینده از ضعیف تا قوی درون بطری های پلاستیکی بسته بندی می شود.

 سفارش بطری پلاستیکی در اصفهان

درب بطری پلاستیکی مواد شوینده

درب های پلاستیکی در طراح ها تنوع بالایی تولید می شود. هر یک از بطری های پلاستیکی با توجه به محتویاتی که دارد از درب های مختلفی استفاده می کند. برای مثال: برای بسته بندی مواد های شوینده قوی مانند: سفید کننده و رسوب زدا و … از بطری پلاستیکی ضخیم و به عنوان درب از درب قفل کودک استفاده می کنند.  این مواد شوینده به دلیل داشتن خاصیت خورندگی اگر در دسترس کودکان قرار بگیرد ممکن است وقایع ناگواری را رقم بزند. به همین دلیل از درب های قفل کودک برای بستن چنین بطری هایی استفاده می شود. اگر بخواهیم ساختار درب قفل کودک دار را شرح دهیم باید بگویم:

  • درب قفل کودک دار: همه ی ما درب های پلاستیکی ساده که به کمک پیچاندن باز و بسته می شوند. درب هایی که دارای طراحی قفل کودک دار هستند در هنگام باز و بسته شدن باید آن را به سمت پایین فشار داده و سپس اقدام به چرخاندن درب نماییم. تولید بطری پلاستیکی مواد شوینده

خرید بطری پلاستیکی مواد شوینده

اگر شما نیز در زمینه تولید انواع مواد شوینده فعالیت دارید به شما پیشنهاد می شود برای بسته بندی محصولات تولیدی خود از بطری های پلاستیکی مجموعه ی آراد پلاستیکی کمک بگیرید.

جهت خرید انواع محصولات پلاستیکی با کیفیت و قیمت مناسب هم اکنون میتوانید با شماره های درج شده در صفحه تماس بگیرید و ثبت سفارش نمایید.

۰۹۱۰۸۷۵۷۵۸۵

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.