بطری 30 میل دهانه 18

بطری ۳۰ میل دهانه ۱۸

بطری ۳۰ میل دهانه ۱۸ از محبوب ترین محصولات مجموعه ی آراد پلاستیک به حساب می آید. ظروف یا بطری های پلاستیکی از پر مصرف ترین محصولات در زمینه ی بسته بندی به حساب می آیند. اما دلیل پر مصرف بودن این محصولات و همچنین محبوبیت بالای ظروف یا بطری چیست؟

تولید کنندگان زیادی در زمینه ی انواع محصول خوراکی و غیر خوراکی فعالیت دارند. هر یک از این تولید کنندگان برای بسته بندی محصولات خود نیاز به ظرف برای بسته بندی دارند. انجام فرآیند بسته بندی تنها به محصولات پلاستیکی محدود نمی شود ما می توانیم انواع بسته بندی را برای محصولات تولیدی خود استفاده نماییم. انواع بسته بندی عبارتند از:

۱- پلاستیک: در بین تمام انواع محصولاتی که برای بسته بندی استفاده می شود بطری و ظروف پلاستیکی از محبوب ترین نوع بسته بندی به حساب می آید. قیمت مناسب، مقاومت بالا در برابر ضربه و همچنین تنوع بالا در تولید باعث ایجاد محبوبیت بالا در میان تولید کنندگان مختلف شده است. البته لازم به ذکر است که محصولات دیگر مانند: کارتن، شیشه، آلومینیومی نیز برای بسته بندی استفاده می شود.

۲- کارتن: کارتن ها نیز به نوبه ی خود از محبوب ترین انواع بسته بندی به حساب می آیند. اما ضعف بالای کارتن ها در برابر رطوبت باعث شده استفاده از آن ها نتواند نتیجه ی خوبی را به همراه داشته باشد که به این دلیل استفاده از ظروف پلاستیکی بهترین گزینه به حساب می آید.

۳- شیشه: بسته بندی های شیشه ای بیشتر برای بطری های شیر و یا انواع نوشیدنی های دیگر مورد استفاده قرار می گیرند. استفاده از بطری های شیشه ای ممکن است ظاهری زیبا داشته باشد اما از مقاومت کمی برخوردار است. به همین دلیل نیاز به مراقبت بیشتری دارد. اکثر تولید کننده ها برای رهایی از دردسر استفاده از بطری پلاستیکی را ترجیح می دهند.

کاربرد بطری ۳۰ میل دهانه ۱۸

اگر یک سر به فروشگاه های اطراف بزنید و یا به اطراف خود دقت کنید. خواهید دید که: اکثر مواد خوراکی و غیر خوراکی را در بطری های پلاستیکی بسته بندی می شود. از همین تحلیل ساده می توان به این نتیجه رسید که: ظروف و بطری پلاستیکی از کاربرد های بسیار بالایی برخوردار است. اما در این مقاله قصد داریم به کاربرد بطری ۳۰ میل دهانه ۱۸ بپردازیم و بدانیم معمولا از این بطری برای بسته بندی چه محصولاتی استفاده می شود؟

۱- روغن مالشی: ماساژ یکی از طب های قدیمی به حساب می آید. ماساژ در انواع مختلفی وجود دارد که هر کدام از متد خاص خود برخوردار هستند. انجام حرکت های مختلف ماساژ می تواند به کاهش درذ و بهبود عمل کردهای عضلانی کمک نماید. اما انجام ماساژ بدون استفاده از روغن های مالشی غیر ممکن است.

روغن های مالشی مختلفی وجود دارد که عبارتند از: روغن آرگان، زیتون، بادام و … هر یک از این روغن ها خاصیت های مختلفی داشته و هر یک از آن ها می توانند در هنگام تلفیق شدن با ماساژ خاصیت درمانی معجزه آسایی را به وجود آورند. این روغن های مالشی به دلیل داشتن قیمت بالا و همچنین به منظور استفاده آسان در بطری های ۳۰ میل بسته بندی می شوند.

۳- مواد آرایشی بهداشتی: برخی از مواد های آرایشی و بهداشتی مانند: لاک پاک کن ها، تونر، آرایش پاک کن و … را در بطری های کوچک و قابل حملی بسته بندی می کنند تا جا به جایی آن ها بسیار آسان شود . بتوانیم آن ها را به راحتی در یک کیف دستی جا دهیم.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.