بطری 30 میل دهانه 18

بطری ۶۰ سی سی دهانه ۱۸

بطری ۶۰ سی سی دهانه ۱۸

بطری های پلاستیکی یکی از متنوع ترین ظروف بسته بندی به حساب می آیند. کالاهای پلاستیکی به دلیل داشتن تنوع بالا در تولید هر یک از آن ها می توانند برای بسته بندی یک محصول مناسب باشد. از این بطری ها می توانیم برای بسته بندی محصولات خوراکی و غیر خوراکی استفاده کنیم. اگر شما نیز به عنوان یک تولید کننده فعالیت دارید و می خواهید بهترین ظرف یا بطری را برای بسته بندی محصولات خود انتخاب نمایید می توانید با مجموعه ی آراد پلاستیک تماس گرفته و بهترین محصولات را انتخاب نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و یا ثبت سفارش می توانید با مجموعه ی آراد پلاستیک تماس گرفته و درخواست خود را ثبت نمایید. سفارشات مشتریان می توانند به صورت تک و عمده انجام بپذیرد.

کاربرد بطری ۶۰ سی سی دهانه ۱۸

همانطور که می‌دانید و پیش تر نیز گفتیم از پر مصرف ترین ظروف به حساب می آیند. از به اطراف خود دقت کنید خواهید دید که اکثر محصولات را در بطری یا ظروف پلاستیکی بسته بندی می کنند. اما دلیل این مقدار از محبوبیت چیست؟ چه چیزی تولید کنندگان را ترغیب می کند تا از این ظروف برای بسته بندی استفاده نمایند؟ دلایل متعددی برای محبوبیت بالای این محصولات وجود دارد که برخی از آن ها به شرح زیر است:

مهم ترین دلیل کاربرد بالای این ظروف قیمت مناسب محصولات است. قیمت وسایلی که برای بسته بندی محصولات استفاده می شود جزئی از هزینه ی مواد اولیه به حساب آمده و بر قیمت نهایی آن محصول تاثیر گذلز است.

از دیگر دلایل محبوبیت می توان به تنوع بالا در بطری و درب بطری اشاره کرد. شما می توانید با توجه به نوع محصول تولیدی خود می تولنید حجم، نوع و درب پلاستیکی را انتخاب کرده و استفاده نمایید. برای مثال:

۱- روغن های مالشی: روغن های مالشی علاوه بر داشتن خاصیت های متعددی که دارند و فواید زیاد در زمینه درمانی برای ماساژ نیز مورد استفاده قرار می گیرند. روغن های مالشی را می توانیم از دانه های روغنی مختلفی مانند: نارگیل، زیتون، آرگان، بادام و … تهیه نماییم. این روغن ها به دلیل داشتن قیمت های بالا در بسته بندی هایی با حجم کم قرار می گیرند تا بتوانند با قیمت خای مناسبی مورد استفاده ی مشتریان قرار بگیرند.

۲- محصولات آرایشی بهداشتی: بطری های ۶۰ سی سی دهانه ۱۸ را می توانیم برای بسته بندی محصولات مختلف آرایشی بهداشتی مانند: انواع میسلارواتر، انواع تونر، آستون و … مورد استفاده قرار می گیرد.

قیمت بطری ۶۰ سی سی دهانه ۱۸

قیمت محصولات از مهم ترین فاکتورهایی است که در هنگام خرید به آن توجه می کنیم. اگر شما در دسته ی افراد تولید کننده قرار دارید و می خواهید مواد اولیه محصولات تولیدی را فراهم آورید قطعا در هنگام تهیه به قیمت محصولات توجه خواهید کرد.

مجموعه ی آراد پلاستیک با داشتن سال ها تجربه در زمینه تولید و فروش انواع محصولات پلاستیکی همواره می کوشد بهترین محصولات را با قیمت مناسب در اختیار مشتریان عزیز قرار دهد. این مجموعه با مدیریت جناب بازگیر در تلاش است با حذف واسطه اضافی، سود دلالان را کاهش دهد که این موضوع باعث کاهش قیمت نهایی محصولات نیز می شود.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.