صادرات بطری به افغانستان

صادرات بطری به افغانستان

یکی از منبع درآمد کشورها صادرات محصولات مختلف به کشور های دیگر می باشد. معمولا کشور ها با همسایگان خود بیشترین مراودات مالی را در زمینه های مختلف با یکدیگر دارند. مجموعه ی پلاستیکی در زمینه ی صادرات بطری به افغانستان نیز فعال بوده است. کالاهای پلاستیکی در این زمینه نقش مهم و اساسی زیادی دارند. پر رنگ بودن نقش محصولات پلاستیکی به دو دلیل مربوط است.

۱- صادرات محصولات پلاستیکی: مجموعه ی اراد پلاستیک و یا تولید کنندگان زیادی محصولات پلاستیکی با کیفیتی را تولید می کنند. این محصولات به دلیل کیفیت عالی هم در کشور عزیزمان و هم در کشور های همسایه دارای محبوبیت است. به همین دلیل این تولیدکنندگان اقدام به صادرات انواع ظروف پلاستیکی می کنند.

۲- بسته بندی محصولات مختلف در ظروف پلاستیکی: همانطور که میدانید ظروف پلاستیکی از محبوب ترین کالاها برای بسته بندی به حساب می آیند. انواع تولید کنندگان برای بسته بندی محصولات خود به انواع ظروف پلاستیکی احتیاج دارند. این نیاز شامل صادر کنندگان محصولات مختلف نیز می شود. برای مثال کسی که میخواهد: خرما، ارده، روغن و … به کشورهای اطراف صادر کند برای بسته بندی به ظروف پلاستیکی مختلفی احتیاج دارد.

بنابر این می توان گفت ظروف پلاستیکی با کیفیت نقش مهمی در صادرات ایفا می کنند. برای خرید هر نوع محصول پلاستیکی به صورت تک و عمده یا استعلام قیمت میتوانید هم اکنون با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

۰۹۱۰۸۷۵۷۵۸۵

محصولات صادراتی مجموعه ی پلاستیکی

کیفیت کالاهایی که به کشور های مختلف ارسال می شود بسیار مهم و حائز اهمیت است. زیرا مشتریانی که در سطح جهانی متقاضی کالای شما هستند می توانند بسیار سود آور بوده و همچنین باعث تزریق ارز به کشور شود که همین مسئله می تواند بسیار به اقتصاد کشور کمک نماید. اما تصور کنید مشتریان جهانی کالایی که از شما خریداری می کنند از کیفیت قابل قبولی برخوردار نباشند در این صورت این مشتریان ریزش کرده و دیگر تمایلی به خرید از مجموعه ی شما نخواهند داشت.

بنابر این مجموعه ی اراد پلاستیک همواره می کوشد کالاهایی با کیفیت و مرغوب را برای صادرات و یا برای فروش داخلی تولید و به بازار عرضه نماید. شما می توانید انواع محصولات پلاستیکی با کیفیت و قیمت مناسب را در فروشگاه پلاستیکی یافته و خرید نمایید.

صادرات بطری به افغانستان و کاربرد بطری پت

افغانستان کشور همسایه و دوست یکی از قطب های صادرات ایران به حساب می آید. تولید کنندگان زیادی اقدام به صادرات محصولات خود به این کشور می کنند. مجموعه ی پلاستیکی نیز یکی از همین تولید کنندگان می باشد. مجموعه ی پلاستیکی با تولید بهترین کالاهای پلاستیکی توانسته بزرگترین صادر کننده ی محصولات پلاستیکی به عراق، عمان و افغانستان باشد. که همین مسئله می تواند صرف اقتصادی زیادی را برای کشور به وجود آورد.

درب بطری پت

درب های پلاستیکی در تنوع های زیادی تولید می شوند. که هر یک از این درب ها برای بطری هایی با محتوا و شکل مختلف مناسب هستند. برای مثال: درب فیلیپ تاپ، پمپی، درب قفل کودک و … برای بطری هایی با محتوای آرایشی بهداشتی کاربرد های زیادی دارد. برخی از محصولات موجود در فروشگاه پلاستیکی شامل: بطری ادویه، ظرف خرما و … است.

 برای خرید و یا استعلام قیمت هم اکنون میتوانید با شماره ی زیر تماس بگیرید.

۰۹۱۰۸۷۵۷۵۸۵

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.