تولید و فروش انواع بطری پت

صادرات بطری پلاستیکی چهارگوش

مجموعه ی آراد پلاستیک یک مجموعه ی بزرگ در زمینه ی تولید و فروش محصولات پلاستیکی به حساب می آید. تنوع بالای محصولات تولیدی و همچنین کیفیت عالی محصولات سبب شده مجموعه ی آراد پلاستیک نه تنها یکی از قطب های تامین کننده ی محصولات پلاستیکی در کشور است، بلکه با صادرات بطری پلاستیکی چهارگوش و یا هر محصول پلاستیکی دیگر به کشور های اطراف مانند عمان، عراق و … نیازهای آن ها را نیز از هر نوع محصول پلاستیکی برطرف نماید.

صادرات یکی از راه راه های رونق بخشیدن به اقتصاد هر کشوری به حساب می آید. بنابراین یک مجموعه که برای صادرات محصولات خود به کشور های دیگر اقدام می کند باید همواره بکوشد کیفیت محصولات خود را بالا و ثابت نگهدارد. امروزه با گسترش فعالیت های اقتصادی و وجود رقابت های گسترده در هر زمینه های شغلی کسی می تواند در این بازار موفق شود که بتواند مشتریان وفاداری برای کسب و کار خود جلب نماید.

اگر بخواهیم در بخش صادرات و در سطح جهانی به موضوع جلب مشتری نگاهی داشته باشیم، طبیعی است که سطح استاندارد ها به صورت چشم گیر بالا رفته و باید برای موفقیت برنامه های گوناگونی را طرح ریزی و اجرا نماییم.

کاربرد و صادرات بطری پلاستیکی چهارگوش

بطری های پلاستیکی چهارگوش کاربرد های مختلفی دارند. در این بطری ها می توان محصولات مختلفی را بسته بندی کرد به همین دلیل در تمام دنیا توانسته محبوبیت های زیادی را کسب نماید. بطری های پلاستیکی چهارگوش در سایز های مختلفی تولید و به بازار عرضه می شوند. این بطری ها در سایز های مختلف و درب های گوناگون تولید و وارد بازار می شوند. تنوع بالای طراحی این بطری ها سبب شده بتوانیم از آن ها در مصارف مختلف برای بسته بندی استفاده نماییم. برای مثال: بطری نیم لیتری با درب پمپی برای بسته بندی مایع دستشویی کارآمد است. بطری نیم لیتری با درب ساده آب بند برای بسته بندی انواع روغن مالشی به بطری ۶۰،۴۰،۳۰، و… با درب فیلیپ تاپ نیاز داریم.

درب بطری و صادرات بطری پلاستیکی چهارگوش

بطری پلاستیکی چهارگوش برای مصارف مختلفی به کشور های اطراف صادر می شود. علاوه بر صادرات بطری پلاستیکی درب های پلاستیکی با توجه به نیاز مشتریان ارسال می شود برای مثال:

۱- درب فیلیپ تاپ: این درب ها معمولا برای مواد شوینده، روغن های مالشی، مواد آرایشی و … مورد استفاده قرار میگیرد.

۲- درب قفل کودک: مواد شوینده اگر در دسترس کودکان قرار بگیرد می تواند موجب بروز آسیب های جبران ناپذیری در سلامت کودکان شود. بهتر است این دست از مواد خطرناک را دور از دسترس کودکان قرار دهیم تا بتوانیم از بروز چنین مشکلاتی جلوگیری نماییم. اما همه ی ما میدانیم کودکان بسیار کنجکاو بوده و حتی اگر این مواد را از آن ها مخفی کنیم امکان پیدا کردن آن توسط کودکان وجود دارد. بنابر این تولید کنندگان مواد شوینده برای جلوگیری از چنین مشکلاتی از درب قفل کودک برای بسته بندی بطری مواد شوینده استفاده می کنند.

این درب ها به گونه ای طراحی شده اند که تنها با چرخاندن باز و بسته نشده و باید آن را فشار داده و سپس بچرخاند تا درب بطری باز شود.

۳- درب اسپری ای: این درب ها معمولا برای خوشبو کننده ها، ماده های ضد عفونی و … مورد استفاده قرار میگیرند.

برای خرید انواع محصولات پلاستیکی با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت با شماره های درج شده در صفحه تماس بگیرید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.