درب دهانه ۴۵

مجموعه ی آراد پلاستیک از معتبرترین فروشگاه های فروش انواع محصولات پلاستیکی اعم از بطری ۱۰ میل، بطری ۲۰ میل، بطری ۳۰ میل، بطری ۴۰ میل، بطری ۴۵ میل، بطری ۶۰ میل، بطری ۸۰ میل، بطری ۱۲۰ میل، بطری ۲۰۰ میل، بطری ۲۵۰ میل، بطری ۵۰۰ میل، بطری ۷۰۰ میل، بطری ۹۰۰ میل، بطری یک لیتری، بطری یک و نیم لیتری، بطری دو لیتری، بطری سه لیتری و درب دهانه ۱۸، درب دهانه ۲۸، درب دهانه ۳۸، درب دهانه ۴۵، درب دهانه ۲۴، درب دهانه ۷۰، درب دهانه ۹۰، درب دهانه ۱۲۰ می باشد. هر وسیله ی پلاستیکی که مورد نیاز شما باشد را می توانید از فروشگاه آراد پلاستیک با قیمت مناسب و به صورت غیر حضوری یا حضوری خرید نمایید.

 

درب دهانه ۴۵

از این نوع درب برای بستن بطری های شیشه ای و پلاستیکی استفاده می شود. این درب ها در مدل ها و طرح های گوناگون به بازار عرضه می شود که هر کدام ویژگی خاص خود را دارند. قطر این درب چهار و نیم سانت می باشد.

 

انواع درب دهانه ۴۵

۱٫درب فیلیپ تاپ: این درب بیشتر برای مایعات غلیظ استفاده می شود و کار با این درب بسیار ساده بوده و به راحتی باز و بسته می شود که این ویژگی سبب شده درصد خراب شدن و شکستگی این درب بسیار کم شود.

 

۲٫درب گاز بند: از این نوع درب برای درب بطری با محتوای گاز دار استفاده می شود. زیرا این درب مانع از خارج شدن گاز داخل بطری می شود.

 

۳٫درب خروسی: این درب ویژگی های قابل توجهی دارد، این درب مانع از نشت محتویات داخل بطری به بیرون شده و همچنین مانع از وارد شدن چیزی به داخل بطری نیز می شود. از ویژگی مهم دیگر این بطری می توان گفت مایع درون بطری به صورت قطره ای و با فشار خارج شده به همین دلیل بیشتر برای بطری مایع ظرفشویی از آن استفاده می شود.

۴٫درب آب بند: از این نوع درب بیشتر برای بسته بندی مایعات رقیق مانند شیر، آبمیوه و … استفاده می شود. و مانع از نشت محتویات بطری به بیرون می شود.

 

۵٫درب اسپری ای: این نوع درب کاربرد زیادی داشته و می تواند محتویات ظرف را به بیرون پخش کند از این درب بیشتر برای بسته بندی ضد عفونی کننده های دست و سطوح، خوشبو کننده هوا، شیشه پاک کن و …. استفاده می شود.

 

۶٫درب آسان ریز: این درب می تواند روی انواع بطری با دهانه ۴۵ نصب شده و محتویات داخل بطری را راحت تر در دسترس قرار دهد.

 

 

فروش درب دهانه ۴۵

شما می توانید درب دهانه ۴۵ را به صورت تکی و یا همراه بطری از فروشگاه آراد پلاستیک تهیه نمایید. مجموعه ی پلاستیکی همواره می کوشد محصولات پلاستیکی متنوع با کیفیت بالا در دسترس مشتریان قرار دهد.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و یا استعلام قیمت می توانید با شماره ی زیر تماس حاصل فرمایید:

۰۹۱۰۸۷۵۷۵۸۵

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.