درب دهانه ۳۸

مجموعه ی آراد  پلاستیک با مدیرت جناب عظیم بازگیر، توزیع کننده ی متنوع ترین محصولات پلاستیکی بوده که شما می توانید هر کالای پلاستیکی که بخواهید را در فروشگاه پلاستیکی یافته و خرید نمایید. با خرید از این مجموعه می توانید لذت خرید یک کالای ارزان و با کیفیت را  تجربه نمایید. برخی از محصولات مجموعه ی آراد پلاستیک شامل:  بطری ۲۵۰ سی سی با دهانه ۳۸، بطری ۵۰۰ سی سی با دهانه ۳۸، بطری ۷۰۰ سی سی با دهانه ۳۸، بطری ۹۰۰ سی سی ، بطری یک لیتری، بطری یک و نیم لیتری، بطری دو لیتری، بطری سه لیتری و درب دهانه ۱۸، درب دهانه ۲۸، درب دهانه ۳۸، درب دهانه ۴۵، درب دهانه ۲۴، درب دهانه ۷۰، درب دهانه ۹۰، درب دهانه ۱۲۰، درب اشکی، درب چتری گاز بند، درب شیر، درب دارویی، درب ریکایی، درب دو تیکه، درب آسان ریز، درب ادویه، بطری آبمیوه یا جوس گلوریا ۲۵۰ سی سی، بطری آبمیوه یا جوس گلوریا ۳۰۰ سی سی، بطری آبمیوه یا جوس گلوریا ۴۵۰ میل و …. می باشد. برای اطلاعات بیشتر و یا استعلام قیمت با شماره های درج شده در صفحه تماس حاصل فرمایید.

 

پر مصرف ترین درب دهانه ۳۸

درب ساده: این نوع درب ها طراحی ساده و کار آمدی داشته و از پر کاربرد ترین درب ها به حساب می آید. درب ساده به راحتی بر روی بطری پیچ شده و می تواند مانع از نشت آب به بیرون از بطری شود.

درب فیلیپ تاپ: از این نوع درب بیشتر برای درب بطری هایی با محتوای مایعات غلیظ استفاده می شود. طراحی ساده این درب ها باعث شده درب های فیلیپ تاپ طرفداران زیادی را به خود جلب نمایدو این درب مانع از ورود آب به درون بطری شده به همین دلیل مناسب محیط های مرطوب مانند حمام، ظرفشویی و … نیز می باشد.

رنگ بندی درب دهانه ۳۸

درب دهانه ۳۸ در رنگ های متنوعی تولید و به بازار عرضه می شوند، شما می توانید با توجه به سلیقه و نیاز خود رنگ درب خود را انتخاب کرده و به صورت غیر حضوری با نازلترین قیمت ثبت سفارش نمایید.

 

خرید درب دهانه ۳۸

هر کسی برای خرید انواع محصولات پلاستیکی ترجیح می دهد از مجموعه ای خرید کند که هم دارای قیمت مناسب و هم کیفیت بالا باشد. ویژگی دیگری که یک فروشگاه را می تواند از دیگر همکاران متمایز سازد مشتری مداری مشتری مداری آن مجموعه بوده. فروشگاه آراد پلاستیک یکی از بهترین ها در زمینه ی فروش محصولات پلاستیکی می باشد. این مجموعه برای راحتی در خرید و همچنین صرفه جویی در هزینه و وقت خرید غیر حضوری را به خدمات مجموعه  پلاستیکی اضافه نموده است. شما می توانید تنها با برقراری یک تماس در کمترین زمان سفارش خود را ثبت کرده و خرید خود را تکمیل نمایید. از دیگر مزایای فروشگاه پلاستیکی قیمت مناسب و پایین اجناس این مجموعه می باشد، آراد پلاستیک با حذف واسطه ی اضافی قیمت محصولات را به حداقل رسانده به همین دلیل مشتریان می توانند خریدی انجام دهند که برایشان صرفه ی اقتصادی داشته باشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.