خرید عمده بطری پت مایع دستشویی

خرید عمده بطری پت مایع دستشویی

خرید عمده بطری پت مایع دستشویی

مایع دستشویی یکی از موادهای شوینده‌ای است که در طول روز چندین مرتبه با آن سر و کار داریم. با توجه به مصرف بالای مایع دستشویی باید در خرید بطری پت مایع دستشویی نیز دقت کافی را به خرج دهیم. تولید کنندگان مایع دستشویی برای بسته بندی محصولات تولیدی خود از بطری هایی با ویژگی های خاص استفاده می کنند. برای مثال: مایع دستشویی را معمولا در بطری های کوچک و بزرگ بسته بندی می‌کنند. بطری های کوچک مایع ظرفشویی معمولا در سایزهای ۵۰۰ تا ۴۰۰ سی سی تولید می‌شوند. برای درب این بطری ها از درب پلاستیکی پمپی استفاده می کنند.

درب های پمپی به ما این امکان را می‌دهند تا بتوانیم از محتویات بطری به راحتی استفاده نماییم. از دیگر بطری هایی که برای بسته بندی مایع های دستشویی استفاده می‌شود بطری ۴ لیتری است. این بطری ها در سایز خانواده بوده و دربی ساده و یا درب گالونی را برای این بطری ها انتخاب می کنند.

برای خرید انواع بطری پلاستیکی در سایز های مختلف و درب های پلاستیکی متفاوت با مجموعه ی آراد پلاستیک تماس گرفته و ثبت سفارش نمایید. شما می توانید خرید خود را به صورت غیر حضوری و تنها با برقراری یک تماس در مجموعه ی آراد پلاستیک ثبت نمایید. انواع سفارشات به صورت تکی و عمده پذیرفته می شود. برای استعلام قیمت و یا ثبت سفارش با شماره های درج شده در صفحه تماس بگیرید.

۰۹۱۰۸۷۵۷۵۸۵

 

قیمت خرید عمده بطری پت مایع دستشویی

فرقی نمی کند شما یک تولید کننده ی بزرگ باشید و برای بسته بندی محصولات خود نیاز به بطری یا ظرف پلاستیکی داشته باشید و یا تنها برای یک سفر کوتاه نیاز به بطری پت مایع دستشویی قابل حمل پیدا کرده باشید. در هر صورت برای خرید محصولات مختلف قیمت محصولات از مهم‌ترین فاکتورها در انتخاب کالا به حساب می‌آید. مجموعه‌ی پلاستیکی برای جلب رضایت مشتریان و همچنین به صرفه بودن قیمت ها برای مشتریان همواره می کوشد بهترین اجناس را با قیمت مناسب در اختیار مشتریان قرار دهد.

برخی از فروشندگان برای پایین آوردن قیمت ها از کم کردن کیفیت محصول استفاده می کنند. در چنین مواقعی درست است که مشتری قیمت کمی برای کالا می‌پردازد اما به مرور زمان و دوبار استفاده از آن کالا کیفیت پایین محصول نمایان می شود. به دلیل نارضایتی مخاطب از محصول مجموعه یک مشتری را از دست می‌دهد.

مجموعه ی پلاستیکی به دلیل سال‌ها تجربه در زمینه ی تولید و فروش تمام خواسته های مشتریان را شناخته و مطابق با آن عمل می کند. این مجموعه برای کاهش قیمت ها سعی دارد با حذف واسطه ی اضافی و حذف سود دلالان محصولات مرغوب را با قیمت مناسب به مشتریان ارائه دهد.

شما می توانید هر کالای پلاستیکی که نیاز دارید را در این مجموعه یافته و تهیه نمایید. برای ثبت سفارش و یا استعلام موجودی با شماره های درج شده در صفحه تماس بگیرید.

 خرید بطری پت مایع ظرفشویی در ساری

رنگ بطری پت مایع دستشویی

معمولا مایع‌های دستشویی را در رنگ های متنوعی تولید می‌کنند. به دلیل داشتن رنگ های مختلف تولید کنندگان آن ها را در بطری های شفاف بسته بندی می کنند تا مشتریان بتوانند با توجه به نیاز و سلیقه ی خود رنگ این مایع ها را انتخاب نمایند.

برای خرید عمده بطری پت مایع دستشویی و یا انواع محصولات پلاستیکی مانند: ظرف خرما، بطری پلاستیکی درب دار، بطری روغن بابونه و … با مجموعه ی آراد پلاستیک تماس بگیرید.

۰۹۱۰۸۷۵۷۵۸۵

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.