فروش عمده بطری250کتابی

فروش عمده بطری۲۵۰کتابی

بطری کتابی۲۵۰، این بطری‌ها به شکل کاملاً کتابی طراحی شده‌اند و به خاطر شباهت ظاهری خود به یک کتاب، طرفداران بسیاری را به خود جلب کرده‌اند.

بطری کتابی نه تنها وظیفه نگهداری و حفظ مایعات نوشیدنی را بر عهده دارد، بلکه با طراحی خاص خود، علاوه بر کاربردی بودن، جنبه زیبایی و جذابیت هنری را نیز به محصولات منتقل می‌کند. این بطری‌ها با خمیدگی در یک طرف، ظاهری دل‌انگیز و دست‌کشیده را به آنها می‌بخشند و باعث می‌شوند محصولی که در آن قرار دارد، از لحاظ بصری نیز جذابیت بیشتری به خود بگیرد.

در این مقاله شما با بطری کتابی ۲۵۰ و انواع و کارکرد و کاربرد های آن آشنا می شوید. پس با آراد پلاستیک همراه باشید.

کاربرد بطری کتابی ۲۵۰

کاربرد محصولات پلاستیکی بسیار گسترده و متنوع است. اما در این مقاله قصد داریم تنها بطری کتابی ۲۵۰ را مورد بررسی قرار دهیم. این بطری دارای کاربرد های فراوانی است.

همچنین می توانیم برای این بطری ها از درب های پلاستیکی مختلفی استفاده نماییم. درب های پلاستیکی از تنوع بسیار بالایی برخوردار هستند همچنین هر یک از این درب ها متناسب برای مصارف خاصی هستند. برای مثال:

  • درب آب بند
  •  تاج خروسی
  •  فیلیپ تاپ
  •  اسپری
  •  ساده
  •  آسان ریز
  •  چطره چکان

بطری کتابی 250 و کارکرد آن

بطری کتابی ۲۵۰ و کارکرد آن

بطری کتابی ۲۵۰ یکی از جذاب ترین  بطری‌های موجود در بازار ایران است و به عنوان یکی از بطری‌های پرکاربرد در صنایع نوشیدنی و روغن کشی شناخته شده و کاربرد دارد.

مواد اولیه ای که در ساخت این نوع بطری ها بکار می رود از بهترین مواد مرغوب موجود در بازار می باشد.

بسیاری از مشتریان صنعتی از بطری ۲۵۰ سی سی کتابی استفاده می کنند و آن را به عنوان بهترین بطری کتابی ۲۵۰ در بسته بندی محصولات آبمیوه و نوشیدنی های گیاهی یا میوه ای در بازار می شناسند.

قابلیت بسته بندی این بطری در کارتن و فرورفتگی کم آن باعث شده است که در بازار بطری‌های پت ایران به عنوان بهترین بطری شناخته شود.

شرکت ما، که با نام تجاری آراد پلاستیک در بازار داخل و خارج  فعالیت می‌کند، این بطری‌ها را به صورت جزیی و کلی به تمامی مناطق ایران و بازارهای خارجی ارسال می‌کند .

با بازاریابی مناسب، بازار هدف خود را با عرضه و تولید ببطری کتابی ۲۵۰ در سراسر کشور تسخیر کرده است.

سرعت ارسال بطری‌های پت ۲۵۰ نیز یکی از ویژگی‌هایی است که با کیفیت آن همراه است.

بطری کتابی ۲۵۰ به عنوان نوشیدنی مشروبی در بازار نیز شناخته می‌شود، که این نام به دلیل ظاهر کتابی و خمیدگی وسط بطری است.

این بطری شباهت زیادی به بطری‌های مشروب قدیمی دارد. همچنین، بطری ۲۵۰ سی سی کتابی به عنوان بطری شامپو گیاهی نیز استفاده می‌شود.

درب فیلیپ تاپ با دهانه ۲۸ برای آن استفاده می‌شود و در بازار تولید کننده شامپو های گیاهی در لابراتوارهای خود مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 خرید بطری ۵۰ سی سی در تهران

انواع بطری کتابی در انداز و ابعاد

انواع بطری کتابی در انداز و ابعاد

بطری‌های کتابی در اندازه و ابعاد مختلفی در بازار پلاستیک ایران با نام آراد پلاستیک موجود هستند. این بطری‌ها بسته به نوع محصول و استفاده مورد نظر، می‌توانند در اندازه‌ها و ابعاد متفاوتی باشند.برخی از انواع بطری های کتابی در بازار پلاستیک ایران عبارتند از:

  1. بطری کتابی ۲۵۰ میلی‌لیتر: این نوع بطری از جمله معروف‌ترین اندازه‌ها است. این بطری به طور گسترده در صنایع نوشیدنی، آبمیوه و سایر نوشیدنی‌های طبیعی و نچرال استفاده می‌شود. بطری ۲۵۰ سی سی در صنعت دارویی نیز کاربرد فراوانی دارد.
  2. بطری کتابی ۵۰۰ میلی‌لیتر: این بطری به طور معمول برای محصولات نوشیدنی، مشروبات انرژی‌زا، آبمیوه و نوشیدنی‌های دیگر استفاده می‌شود. این اندازه بطری به عنوان گزینه‌ای متوسط بین بطری‌های کوچکتر و بزرگتر مورد توجه قرار می‌گیرد. و برای مشتریان تولید کننده محصولات بسته بندی صرفه اقتصادی تر دارد.
  3. بطری کتابی ۱ لیتر: بطری های کتابی ۱ لیتری بیشتر برا نگهداری مایعات مورد استفاده قرار می گیرد. معمولاً در صنعت نوشیدنی، آبمیوه، شربت‌ها و نوشیدنی‌های بزرگتر به عنوان گزینه‌ای ایده‌آل برای مصرف کنندگان ارائه می‌شود.
  4. بطری کتابی ۱٫۵ لیتر: این نوع بطری به عنوان یک گزینه بزرگتر، به خصوص برای محصولات آبمیوه، نوشابه و نوشیدنی‌های دیگر استفاده می‌شود. این اندازه بطری برای مصرف در مناسبت‌ها مورد استفاده قرار می گیرد.
  5. بطری کتابی ۲ لیتر و بیشتر: این نوع بطری برای نگهداری مایعات بزرگتر و در صنایع مانند آبمیوه، نوشابه، روغن‌کشی و صنایع بهداشتی مورد استفاده قرار می گیرد. این بطری‌ها به عنوان بطری‌های خانگی و صنعتی در دسترس هستند.

برای سفارش خرید بطری های کتابی می توانید قبل از سفارش خرید و استعلام قیمت ، به سایت آراد پلاستیک مراجعه کرد.

و نمونه های انواع بطری های پت برای هر نوع مصرفی را مشاهده کنید.

قیمت بطری ۲۵۰ کتابی

اکثر تولید کننده ها برای بسته بندی محصولات خود ترجیح می دهند از بطری پلاستیکی با کیفیت در کنار قیمت مناسب استفاده نمایند.

اگر یک محصول برای بسته بندی احتیاج به بطری داشته باشد. قیمت آن تاثیر مستقیمی بر روی قیمت نهایی محصول دارد. بنابراین اکثر افراد ترجیح می دهند از محصولات پلاستیکی با قیمت مناسب استفاده نمایند.

مجموعه ی آراد پلاستیک برای رفاه مشتریان همواره می کوشد بهترین محصولات را با کیفیت عالی در اختیار مشتریان قرار دهد. شما می توانید انواع محصولات پلاستیکی را در تعداد عمده و از مجموعه ما سفارش داده و در کوتاه ترین زمان تحویل بگیرید.

شماره تماس شرکت آراد پلاستیک برای خرید بطری کتابی ۲۵۰

۰۹۱۰۸۷۵۷۵۸۵

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.