بطری پت 50 سی سی

بطری پت ۵۰ سی سی

بطری پت ۵۰ سی سی با کیفیت بالا از فروشگاه آراد پلاستیک. بطری های پلاستیکی در سایز های مختلفی تولید می شود. شما می توانید برای بسته بندی هر محصول از این بطری ها استفاده کنید. بطری های پلاستیکی در سایز های بزرگ تا خیلی کوچک تولید می شود. بطری پت ۵۰ سی سی در دسته ی بندی بطری کوچک قرار دارد. همانطور که در بازار نیز دیده اید. بطری های کوچک برای بسته بندی مواد مختلفی مورد استفاده قرار گرفته و بسیار پر مصرف است.

بطری های کوچک نیز خود از تنوع بالایی در سایز برخوردار هستند که شامل: ظرف ترشیجات، بطری ۱۰ سی سی، بطری ۶۰ سی سی، بطری ۲۰ سی سی، بطری ۵۰ سی سی و … است. از این محصولات برای بسته بندی انواع روغن مالشی، انواع محصولات آرایشی بهداشتی و داروها مورد استفاده قرار می گیرد که در ادامه به کاربرد این محصولات بیشتر می پردازیم.

اگر شما قصد خرید هرگونه محصول پلاستیکی دارید می توانید با فروشگاه آراد پلاستیک تماس گرفته و ثبت سفارش نمایید. کلیه محصولات با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت برای شما ارسال می شود.

کیفیت بطری پت 50 سی سی

کیفیت بطری پت ۵۰ سی سی

البته باید این نکته را به خاطر داشته باشید که تنها زیبایی بطری و ظرف پلاستیکی مهم نبوده و ما باید به کارآمدی و مرغوب بودن آن نیز توجه کنیم. تولید کنندگانی که برای بسته بندی محصولات خود به بطری ۵۰ سی سی احتیاج دارند نیاز به بطری پلاستیکی با کیفیت بالا و شکل و ظاهری کاربردی دارند بطوری که شما می توانید به راحتی از این بطری ها استفاده نمایید(یعنی: تمام بطری ها به راحتی در دست جا شده و مورد استفاده قرار می گیرند).

همچنین بطری های پلاستیکی موجود در این مجموعه از بهترین مواد اولیه ی موجود در بازار ساخته شده و دارای تاییدیه وزارت بهداشت نیز هستند. این ویژگی سبب شده تا بتوانیم به راحتی محصولات خوراکی و یا آرایشی و بهداشتی را در این بطری ها بسته بندی کنید.

کاربرد بطری ۵۰ سی سی

کاربرد این بطری ها در بسته موادی مانند:

۱- روغن مالشی: دانه های گیاهی زیادی وجود دارند که هر یک دارای خواص مختلفی هستند. افراد برای درمان بیماری های مختلف به صورت موضعی از این روغن ها استفاده می کنند. دلیل اصلی بسته بندی روغن مالشی در این بطری ها گران قیمت بودن این روغن ها است. معمولا تولید کنندگان روغن مالشی این محصولات را در بطری های کوچک بسته بندی می کنند تا بتوانند محصولات خود را با قیمت مناسب تر در اختیار مصرف کنندگان قرار دهند.

۲- محصولات آرایشی بهداشتی: استون، آرایش پاک کن، مایع لنز از جمله موادی هستند که برای بسته بندی نیاز به بطری کوچک مانند بطری ۵۰ سی سی دارند.

اگر شما نیز محصولاتی تولید می کنید که برای بسته بندی آن نیاز به بطری کوچک دارید می توانید با شماره های درج شده در صفحه تماس بگیرید.

قوطی ۵۰ سی سی

آراد پلاستیکی، با بیش از چندین دهه تجربه در صنعت تولید محصولات پلاستیکی، افتخار می‌کند که قوطی‌های پلاستیکی با ظاهری شکیل و کیفیتی بی‌نظیر تولید می‌کند. ما به عنوان یکی از پیشروهای این صنعت معتبر، به توانایی تامین نیازهای مختلف مشتریان در انواع محصولات پلاستیکی متنوع می‌پردازیم.

قوطی‌های ما با طراحی مدرن و استفاده از مواد با کیفیت بالا تولید می‌شوند. این قوطی‌ها با توجه به مشخصات مشتریان و نیازهای خاص هر صنعتی ساخته می‌شوند. با آراد پلاستیک، می‌توانید اطمینان داشته باشید که محصولات شما با کیفیت بالا، مقاوم و قابل اعتماد هستند.

ما به عنوان یک تولید کننده متعهد به حفظ محیط زیست نیز اهمیت زیادی می‌دهیم. با انتخاب محصولات آراد پلاستیکی، شما هم به محیط زیست کمک می‌کنید.

با آراد پلاستیکی، بهترین راهکارهای پلاستیکی را برای کسب و کار خود انتخاب کنید. برای درخواست نمونه یا اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

شیشه ویال ۱۰ سی سی

آراد پلاستیک یک شرکت تخصصی در تولید محصولات پلاستیکی است و در تولید محصولات شیشه ای فعالیت نمی کند. این شرکت به عنوان یک تولیدکننده معتبر در صنعت پلاستیک محصولات متنوعی ارائه می دهد. محصولات آراد پلاستیک می توانند شامل وسایل آشپزخانه، ظروف پلاستیکی برای بسته بندی محصولات تولیدی کارخانه ها از جمله نوشیدنی و…، سفره های رومیزی، سبد و کیسه های خرید، محافظ صندلی و سایر محصولات مشابه باشند. این محصولات معمولاً با استفاده از مواد پلاستیکی با کیفیت تولید می شوند و در بازار مورد تایید مصرف کنندگان قرار دارند. برای اطلاعات بیشتر در مورد محصولات و خدمات آراد پلاستیک و نحوه تماس با این شرکت، به وبسایت رسمی آن یا اطلاعات تماس مستقیم با آراد پلاستیک مراجعه کنید.

بطری پلاستیکی کوچک

بطری پلاستیکی کوچک تولید شده توسط کارخانه آراد پلاستیک، یک راه حل کارآمد و محیط‌ زیستی برای نگهداری مایعات است. این بطری‌ها از مواد پلاستیک با کیفیت ساخته شده و دارای طراحی جذاب می باشد. محصولات تولیدی کارخانه ما  با وزن سبکی که دارند، بسیار مناسب برای استفاده در سفرهای روزمره و ورزشی هستند.

بطری‌های پلاستیکی آراد پلاستیک دارای درپوش قابل باز و بسته شدن آسان هستند و از نشتی مایعات جلوگیری می‌کنند. همچنین، این بطری‌ها دارای اندازه‌های مختلفی هستند، از جمله ۲۵۰ میلی‌لیتر و ۵۰۰ میلی‌لیتر، که به شما انعطاف بیشتری در انتخاب حجم مورد نیازتان می‌دهد.

با بطری‌های پلاستیکی کوچک آراد پلاستیک، مایعات مورد نیازتان را به راحتی و به صورت بهداشتی نگهداری کنید و از آنها در هر زمان و مکانی که نیاز دارید استفاده کنید.

نتیجه گیری

در این مقاله شما به طور کلی، با بطری پت ۵۰ سی سی تولید شده توسط کارخانه آراد پلاستیک آشنا شدید. برای سفارش این محصول با تیراژ بالا می توانید با شماره مندرج در صفحه تماس گرفته و محصول خود را سفارش دهید. برای دیدن نمونه کارهای تولیدی این کارخانه به وب سایت رسمی ما رفته و نمونه ی تولیدی این کارخانه را مشاهده کنید.

آراد پلاستیک عرضه و فروش محصولات پلاستیکی را به حوزه های داخل و خارج ایران صادر می کند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.