قیمت فروش بطری پت ۱۲۰ سی سی

بطری پت ۱۲۰ سی سی در ایران مدل های محتلفی دارد از مدل هایی که بیشتر در ایران تولید و استفاده می شود بطری کتابی می باشد بطری های پت کتابی شکل از بطری های شیک به حساب می آید برای همین بیشتر برای بسته بندی محصولات نوشیدنی از این استفاده می کنند قیمت فروش بطری پت در ایران با توجه به قیمت پریفرم و مواد اولیه محاسبه می گردد و برای دریافت قیمت باید با مشاورین فروش ما تماس بگیرید.

بطری های پلاستیکی از گذشته های دور تقریبا سال ۱۹۸۰ با موادی به نام پت یا همان پلی اتیلن ترفتالات که توسط دانشمندی کشف شد این بطری های پلاستیکی تولید شد.

ساختار بطری های پلاستیکی پت بسیار محکم و استحکامت بالایی را دارد و رنگ آن شفاف می باشد برای همین مایعی که در این نوع بطری های پت نگهداری می شود سالم و بهداشتی نگهداری خواهد شد.

دسته بندی انواع بطری پت ۱۲۰ سی سی

بطری پت در حجم های محتلف تولید می شود و هر کدام از این حجم ها هم کاربرد های محتلفی در صنعت و بسته بندی محصولات آرایشی و بهداشتی و نوشیدنی دارد.

بطری پت کتابی ۱۲۰ سی سی و یا ۶۰ سی سی و حتی ۲۵۰ سی سی از مدل های پرفروش بطری پت می باشد که در ایران در پریفرم سایز دهانه ۲۸ تولید خواهد شد.

فروش عمده انواع بطری پت کتابی

بهترین بطری پت کتابی در ایران دارای مشخصه هایی می باشد که هانطور در بالا به آن اشاره شد از استحکامت بالایی برخودار می باشد این استحکام بطری پت هر چه قدر وزن پریفرمی که با آن بطری پت رو تولید می کنند بیشتر باشد استحکامم بیشتر خواهد شد به عنوان مثال برای تولید بطری پت کتابی ۱۲۰ سی سی وزن استاندارد بطری باید حداقل بین ۱۲ الی ۱۵ گرم باشد.

یا بطری کتابی وزن پریفرم استاندارد آن ۲۱ گرم باشد کفایت خواهد کرد این وزن های استاندارد باعث می شود استحکامت بطری نه بالا باشد و نه بسیار پایین برای همین یک تولید کننده بطری پت باید از این استاندارد های جهانی با خبر باشد و بطری های خود را با این وزن ها تولید کنند و به دست مصرف کننده برساند.

فروش عمده بطری پت کتابی توسط شرکت آراد پلاستیک با بهترین کیفیت و قیمت و استاندارد های جهانی انجام می شود جهت دریافت قیمت و خرید این نوع بطری پت با مشاورین فروش ما تماس بگیرید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.