مرجع عرضه بطری یک‌ لیتر طرح اسلیم

مرجع عرضه بطری یک‌ لیتر طرح اسلیم به دلیل این که روی کیفیت بالا اهمیت می دهد توانسته مشتریان جدید خود را به طور قابل توجه ای افزایش دهد. بطری طرح اسلیم نمونه ای از بطری پلاستیکی می باشد که با استفاده از مواد پلاستیکی درجه یک و نو ساخته شده است.

مرجع عرضه بطری یک‌ لیتر طرح اسلیم

معرفی کامل بطری یک‌ لیتر طرح اسلیم

معرفی کامل بطری یک‌ لیتر طرح اسلیم بطری یک لیتر طرح اسلیم برای نگهداری انواع روغن ها مانند روغن کنجد، روغن زیتون و …. استفاده می شود علاوه بر این برای نگهداری انواع نوشیدنی ها هم کاربرد دارد این نوع بطری پلاستیکی در رنگ های سفید و رنگی تولید می شود و چون در ساخت آن ها از مواد نو استفاده شده است هیچ گونه مواد سمی از آن تولید نمی شود به همین دلیل هیچ ضرری برای سلامتی ندارد و شما می توانید با خیال راحت روغن و آب میوه و…. داخل آن را استفاده کنید.

بطری پلاستیکی طرح اسلیم امکان تولید آن در اندازه های مختلفی مانند یک لیتری، ۲۵۰cc، ۹۰۰cc، ۷۵۰cc و ۵۰۰cc وجود دارد تا مشتریان بتوانند مطابق بودجه و نیاز خود محصول مورد نظری که داخل بطری است را خریداری کنند.

فرآیند تولید این نوع بطری پلاستیکی به صورتی است که گرما باعث نمی شود به محصول داخل آن آسیبی وارد شود به همین دلیل بازار صادراتی خوبی به کشور های اروپایی، عراق، افغانستان و دیگر کشور های آسیایی دارد.

امکان چاپ لوگو، برند و…. روی بطری وجود دارد و شما می توانید با چاپ برند شرکت خود روی بطری به تبلیغ محصول تولیدی خود کمک کنید علاوه بر این امکان درج اطلاعاتی مانند خواص محصول مورد نظر روی بطری وجود دارد به عنوان نمونه شما می توانید روی بطری طرح اسلیم روغن زیتون خاصیت های درمانی آن را ذکر کنید که این باعث افزایش اطلاعات عمومی مصرف کنندگان می شود هم می تواند نقش مهمی در افزایش فروش داشته باشد.

عرضه کننده بطری یک‌ لیتر طرح اسلیم

عرضه کننده بطری یک‌ لیتر طرح اسلیم عرضه کننده بطری یک لیتر طرح اسلیم توانسته به خوبی پاسخگویی نیاز بیش از ۹۰ درصد مشتریان باشد چون باکیفیت ترین محصول را در اختیار مشتریان می گذارد علاوه بر این استفاده از بطری پلاستیکی طرح اسلیم باعث شده عرضه آن افزایش یابد که به گزینه های زیر می توان اشاره کرد:

  • تمام استاندارد های بهداشتی در تولید آن رعایت شده است.
  • کیفیت و دوام بالای دارد.
  • به هیچ عنوان برای سلامتی ضرر ندارد چون مورد تایید سازمان بهداشت و سلامت قرار گرفته است.
  • هیچ گونه تغییری در طعم نوشیدنی و روغنی خوراکی داخل آن ایجاد نمی کند.
  • به صورت رنگی و سفید قابل تولید است و شما می توانید مطابق با محصول تولیدی خود آن را خریداری نمایید.
  • نوشیدنی، روغن و…. داخل آن به راحتی بیرون می آید چون دهانه آن سایز مناسبی دارد.
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.